سبد خرید 0

مقایسه رنگ با کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 مرداد 1400 در ساعت 10 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید بخواهید تغییری به دکوراسیون خانه بدهید اما نمی دانید چه چیزی صحیح است، رنگ بزنید یا کاغذ دیواری بزنید. خب هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند. برای دانستن این موضوع می توانید از مای دکوری مشورت بخواهید تا بتوانید با خیالی آسوده دست به انتخابی صحیح بزنید. از آنجایی که هزینه رنگ آمیزی دیوارهای خانه بهتر و مقرون به صرفه تر است، اگر نقاشی کل دیوارهای خانه خود را در نظر بگیرید، هزینه شما را تا پنجاه درصد کاهش می دهد. ساده ترین حالت رنگ برای دیوارها استفاده از رنگ سفید است و این انتخاب ممکن است فضای شما را خاص نکند. اما شما می توانید با انتخاب رنگ سفید خانه تان را کمی بزرگ تر نشان دهید. برعکس، انتخاب کاغذ دیواری اشتباه تأثیر منفی بر محیط خواهد داشت، بنابراین توصیه می شود بدون مشورت با متخصص طراحی داخلی، کاغذ دیواری را انتخاب نکنید. اگر زمان کافی برای بازسازی یا تغییر دکوراسیون منزل ندارید، توصیه می کنیم از کاغذ دیواری استفاده کنید.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

استفاده از کاغذ دیواری نیز کمتر کثیفو چرک به خود می گیرد تا دیوار. برای همه کارهای دکوراسیون، رنگ را برای سقف توصیه می کنیم. اما اگر می خواهید سقف خود را از کاغذ دیواری بزنید. رنگ سقف نباید قدیمی باشد. حتی کسانی که به رنگ سفید علاقه دارند می توانند کاغذ دیواری سفید را خریداری کنند که بافت و عمر رنگی بیشتری دارد. استفاده از رنگ برای اتاقهای کمتر از هشتاد متر مربع توصیه می شود. با این حال، اگر می خواهید کاغذ دیواری در اتاقی کمتر از 80 متر باشد، استفاده کنید. توصیه می شود از یک نصاب مجرب استفاده کنید. برای نصب انواع کاغذ دیواری می توانید از کادر مجرب مای دکوری استفاده کنید که همیشه سعی دارند تا با ارائه ی خدمات در زمینه ی دکوراسیون بهترین ها را برای مشتریان خود به همراه بیاورند.

ترکیب کاغذ دیواری با رنگ

دیوارهایی که معمولاً در طرح خود با رنگ ترکیب شده اند، دیوار پشت تلویزیون، اتاق غذاخوری و دیوار پشت تخت هستند. البته امروزه بسیاری از افراد به ترکیب کاغذ دیواری با رنگ علاقه دارند. در این موارد، به ویژه در مورد نقشه های بزرگ و پیچیده، این کاری است که شما باید انجام دهید هنگامی که یک طراحی داخلی حرفه ای در محیط شما وجود دارد و به نظر طراح است که این کار را انجام دهید تا دیوارها به درستی از هم جدا شوند و کاغذها در مکان مناسبی نصب می شوند. کاغذها بافت خاصی دارند و می توانید رنگ ها و طراح های بیشتری را انتخاب و استفاده کنید، در کل این زیبایی به سلیقه شما بستگی دارد، اما با کاغذ انتخاب های بیشتری دارید که چگونه می خواهید خانه ی خود را زیبا تر سازید.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

چرا کاغذ دیواری برتری بیشتری دارد؟

یکی از دلایل برتری کاغذ دیواری ها نسبت به رنگ، زیبایی و تنوع طرح و رنگ آنهاست که در هنگام نقاشی ساختمان چنین نیست و یک نقاش ساختمان، هرچقدر هم ماهر باشد، نمی تواند چنین طرح هایی را روی دیوار ایجاد کند. همچنین لازم به ذکر است کاغذ دیواری نسبت به رنگ های ساختمانی گزینه های بیشتر برای استفاده از رنگ است. برای استفاده از کاغذ دیواری، وقتی می توانید از تمام دیوارهای یک اتاق را با یک طرح دیزاین کنید، آن طرح می تواند ساده باشد یا می تواند یک نقش خاص داشته باشد که در هر صورت زیبا باشد. یا دیوار را طرح دار کنید. یا از چندین مدل کاغذ دیواری در یک اتاق استفاده کنید. یا حتی قسمتی از دیوار به عنوان قاب استفاده کنید و بقیه دیوار را رنگ کنید. همانطور که می بینید با کاغذ دیواری بسیار می توانید مانور دهید. همچنین می توانید از دو رنگ یکدست یا متضاد استفاده کنید که هنگام نقاشی زیاد جالب نیست و اساساً هنگام رنگ آمیزی اتاق استفاده از یک رنگ یکدست خوب است. دلیل دیگری که می تواند از کاغذ دیواری استفاده کرد این است که؛ استفاده از کاغذ دیواری طول عمر بیشتر و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ دارد. این بدان معناست که اگر از کاغذ دیواری با کیفیت و قابل شستشو استفاده شود، می توان آن را چندین سال بدون تغییر رنگ و با همان زیبایی که در روز اول استفاده شد، تمیز کرد. رنگ پس از دو یا سه سال تغییر می کند و با تمیز کردن مداوم و همچنین با گذشت زمان، کاغذ دیواری به راحتی تمیز نمی شود و هرگز مانند روز اول نخواهد بود. دلیل دیگری که حائز اهمیت است این است که؛ خطاهای دیوار را می توان با کاغذ دیواری بهتر از رنگ پوشش داد. حتماً بارها و در نقاط مختلف ترک های کوچک و بزرگی را در دیوار رنگ آمیزی شده دیده اید، یا موج هایی را در دیوار رنگ آمیزی دیده اید که می توان آنها را بتونه کرد قابل رفع نیستند. کاغذ دیواری آنها را کمی می پوشاند. برآمدگی های سطحی دارد و ترکها و موجهای کوچک را به خوبی می پوشاند. اما خب رنگ بیشتر همه چیز به وضوح نشون می دهد. در چنین شرایطی اگر از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید خطا بسیار به چشم بیننده کوچ به شما می آید. از این گذشته، ویژگی کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ روغن بی بو است.همه آنها این تجربه را داشته اند که پس از رنگ آمیزی خانه با رنگ روغن به مدت چند روز یا حتی چند هفته، بوی آزاردهنده که برای سلامتی نیز مضر است بنابراین استفاده از کاغذ دیواری بهتر است. کاغذ دیواری های واقعی و معمولی بویی ندارند و حتی امروزه کاغذ دیواری ها از الیاف کاملاً سازگار با محیط زیست، ضد حساسیت و کاملا قابل شستشو ساخته شده اند.

مای دکوری

از هرچه که بگذریم از مای دکوری نمی توانیم بگذریم. شرکت مای دکوری با سال ها تلاش در زمینه تغییرات دکوراسیون توانسته است تغییر و زیبایی و مدرن بودن را به خانه ی ما ایرانی ها بیاورد، می توانیم با کمک مای دکوری برای تغییری بیشتر در خانه مشورت بگیریم و برای خرید بهترین ها اقدامات لازم را داشته باشیم. مای دکوری همیشه در کنار ما خواهد بود تا بهترین ها را برای خانه ی خود به ارمغان بیاوریم.

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

 

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()